Nattgäst



I söndags kom Elvis med packning...lagom till middagen. Hemlagad Pizza....Mums!



Sötaste, sötungen!



Han blev populär bland de fyrfota :o)



Ingen kommentar...



Havanna & Greta väntar troget.



Man kan använda Havanna som kudde också :o)



Tittut...vilket roligt hål du har gjort här, farfar.

Det är roligt, men ansträngande med barnbarn. Inte ville han ha sin välling, och inte ville han sova. Men efter en del lirkande så ...vips...var hela flaskan urdrucken. Men sova...nej, nej, nej. Det slutade med att han somnade sittande med farmor som ryggstöd. Och sen ramlade han sakta ner till liggande. Rackarns unge ;o).

Men inte sov jag någe vidare inte. Man är ju van att ha sängen för sig själv, kunna vrida och vända på sig och ligga och läsa en stund. Men sen kan jag tala om att den lille gossen sov länge på morgonen. Då fick jag väcka honom. Och när han slår upp ögonen så brer ett stort soligt leende ut sig, och han utbrister Biilaaar.....Elvis gillar ju som bekant bilar.

Efter frukosten och lite mys så packade jag in Elvis, vagnen, och diverse prylar i bilen och lämnade tillbaks honom.

Sen till centrum och uträttade lite ärenden. Hem och åt lunch och vilade en stund. Och efter det iväg på nya äventyr/barnbarn. Men det tar vi en annan dag.

Vad Prinsessorna tyckte om nattgästen kan ni se här:




Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Marina

Det är väl bra att kunna lämna tillbaka dem ibland, så man får sova ut och äta ordentligt.! ;D

Härliga ungar.

Ha en bra dag.

Postat av: Mormormu

Den där grabben kan nog charma vem som helst!! Vad gör det att farmor får sova lite rassligt emellanåt...

Som vanligt underbara foton!!

2010-01-27 @ 14:27:35
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Snygg-Göte såklart

Moster Pillan kan inte jag få natta över samtidigt med Elvis eller något annat litet barnbarn som tappar mat på golvet??? Det skulle vara jädrans mysigt. Pizza duger bra.

Tack för att du kom i håg min namnsdag. Jag bugar och bockar.

Var så god för mina rader och kram tillbaka!!!!

2010-01-27 @ 15:54:42
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

Goa fina Elvis vem skulle inte vilja ha honom till barnbarn. Pussa på honom från gammelmoster i Skåne.

Puss på dig själv syrran så hörs vi i morrn!!!!

2010-01-27 @ 15:58:49
Postat av: Anna ..dansar in

Mmmm du så härligt med den där lille killen..



Havanna & Greta..så underbara namn du har på dessa prinsessor..:)

2010-01-27 @ 16:08:40
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Gunvor

Mysiga Elvis. Dina prinsessor går inte av för hackor heller.Såå gulliga dom också. Visst är det härligt med barnbarn. Jag åker till mitt lilla gryn i övermorgon. Ska bli så kul att träffa dom igen. Helena och jag ska på bloggala igen. På Nalen den här gången. Helena har bjudit med mej. Vi var ju där förra året också. Aftonbladets stora bloggpris går av stapeln då.Ska bli kul det också.



Tack snälla du för den fina Awarden jag fick. Ska försöka tänka ut nånting i alla fall. Det finns väl inget spännande att berätta, men vi får väl se vad det blir.

Må så gott. KRAM!

2010-01-27 @ 18:53:53
URL: http://mammasbilder.blogg.se/
Postat av: Ingrid

De hade nog haft roligt ihop våra gullegryn!! Det är det som är det bästa med barnbarn man får ha dem när man vill men när man ine orkar mer kan man återlämna dem ;-D

2010-01-27 @ 20:16:54
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: soffie

men ååå va fin han är å va trevligt med en nattgäst:O)

2010-01-27 @ 23:46:00
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Visst är det så kul med de små och att man själv kan bestämma takten. Han är så otroligt fin din lille Elvisgubbe:-) Håller med digom att det kan va lite bökigt när det ska nattas, men det där går ju över till nästa dag.. sovmorgon är så fint för oss som passar oxså.



Ser här en trappa ner du har en Award till mig .. Jag får tacka så mycket, men just nu så har jag inga planer på att skriva något om mig;-)

Ha de fint i snön Nilla.. kram


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback