Överraskning!!!

Hur mår du? frågade dottern i går, orkar du komma ner en liten stund och fika. Jag vet inte riktigt, sa jag.

Jag har en present till dig!!! Då kommer jag, svarade jag :o)

Inte varje dag man får presenter, och dessutom tar det bara två minuter att gå ner. Och det orkade jag, trots förkylning och hosta. Men jag var rysligt hostig när jag kom fram.



Men titta så fint hon har slagit in.



Vetekudde och små handledsvärmare.



Perfekt för mig, jag som har ont i nacken så ofta. Vilket jag även hade i går (och i dag) Den värmde min nacke hela kvällen i går, och nu sitter den på igen, SÅÅÅÅ skönt.

Det var en försenad födelsedagspresent från dotter med familj och äldsta sonen med familj (
elvismamman

TUSEN TUSEN TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!



Det är inte bara jag och "elvismamman" som är sjuka. William var hemma från skolan, förkyld som alla andra. Men tack och lov ingen svininfluensa för någon av oss. Antagligen bara sådana där "giftiga" barnbacillusker som vi har åkt på, allihop.

Så det är bara att vila, och se tiden an, som det så vackert heter. Så jag värmer vetekudden, vräker omkull mig i schäslongen, virar in mig i en pläd och läser, tittar på tv och Vilar!

Tjingeling!!!



Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

Det gör du rätt i!!!



Schäslong vilket konstigt ord. Nä inte konstigt jag ändrar mig, det är helt underbart så det så!!!!Jag har ju också en som jag aldrig sitter i.

Kram från lillasyster!!!

Postat av: Erika

god morgon...va fint paket...=)=) så wille är sjuk också lilla gubben, må så gott o krya på dej. idag är det utvecklingssamtal med elvis på dagis

2009-11-19 @ 10:23:12
URL: http://elvismammas.blogg.se/
Postat av: Gunvor

Men ojojoj vilka sjuklingar. Inte kul alls.Men tur är väl att det inte svinis i allafal. Vilken fin present du fick. Säkert jättehärlig. Använd den flitigt du så du blir varm o go. Och ligg där på schäslongen och kurera dej.

Många kryapådejkramar skickar jag dej!

2009-11-19 @ 22:02:45
URL: http://mammasbilder.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vad gulligt snällt!!!



Krya på dej vännen!!!

2009-11-20 @ 11:22:05
URL: http://danielfagerhoolm.webblogg.se/
Postat av: Ingmarie

Tänk vad det värmer gött i hjärtat när man får en liten present av sin dotter,eller en liten kram med hälsningen"mamma jag gillar dig"



En riktigt trevlig helg o hoppas du blir bättre snart!

2009-11-20 @ 15:05:42
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: ingrid

Vilken läcker färg dessutom!! Faktiskt inte sett förut! Här är jag nästan helt återställd igen som tur är. Din verkare segare. Tur du tar det lugn här verkar alla fått svininfluensa panik.. Går t.o.m rykten att det går på vår förskola, man blir nästan sur. Vi har INGA konstaterade fall ännu mig vetligen och bara för att barnen har feber behöver det ju inte vara denna åkomma!!

2009-11-20 @ 17:31:19
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Helena

Schläschlong heter det enl. Cornelia! Krya på dig och så ses vi väl antagligen i morgon hos den riktige "Snygg-Göte". Kram kram

2009-11-20 @ 17:42:47
Postat av: Paula

Man kan väl säga att dom som köpt presenten känner dig väl och vet vad du uppskattar och behöver! Jag har en vetekudde som kan värmas i mikron och så har jag handledsvärmare. Dem undrar jag om jag vet var jag lagt....hmmmm det var ett tag sedan jag använde dem

Hoppas du kryar på dig nu när hon åter står hemma i garaget!

Kram

2009-11-20 @ 18:20:52
URL: http://paulaz.se
Postat av: Pialotta

Underbart Nilla så fina de där var oxså.. annat än de där blå glanstradiga eller de fröna.. beige.. förmodar det var något sammetsaktigt:-) Fint när ungarna vet vad man behöver..

Min inkorg för inpost här för bloglovin i G-mailen hade slutat komma, så jag gick in i skräpposten där låg de.. konstigt jag har aldrig föreslagit det.

nu du börjar snart Idol.. jag har inte haft datorn på förrän nu på hela denna dagen.. varit och kollat in mammas nya boende.. riktigt nice:-)

Kramar o krya på sig:-)

2009-11-20 @ 19:50:45
URL: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback