Jag tror att vi går i ide..........



Säger Greta...



Ja det gör vi säger lillasyster Havanna...



Sover redan....Mmmm...så skönt!!!

Ja tänk om vi kunde somna nu, och vakna på julafton. Till dukat bord och julpynt. Ingen rolig tid nu, fram till jul. Stress, stress, stress!!! Ja det blir ju vad vi gör det till, naturligtvis. Men handla måste man ju, och den här tiden är det förskräckligt mycket folk ute i affärerna. Så det är svårt att komma ifrån den stressiga julhandeln. Men jag ska göra mitt bästa, jag lovar.

Men först måste jag bli frisk. Det är en förskräckligt seg och jobbig förkylning som jag har åkt på. Det enda jag orkar med är, att blogga (så klart), titta på tv och läsa. Men dom där som helst skulle vilja gå i ide, behöver komma ut en sväng. Och det... kan jag tala om... är en riktig kraftansträngning.

Nu lite reklam...jag har gjort en blogg till svärdottern. Hon ska få en bloggkurs först, men kika gärna in där. Jag är mycket nöjd med den.
Elvismammans Blogg

Och ni som gillar hundar, och då särskilt stöddiga, coola colliepysar, kika här Colliepojken

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: colliepojken, en tusan till collie

Tjenare hela familjen!!!

Gudmatte Pillan, majonäsdamerna och supercola katten Melvin.Jag har inte gått i ide. Tvärt om, ut och skita ner mig det trivs jag med. Tackar för att du gör reklam för min fantastiska blogg som du har hjälpt mig med.Var så god för mina rader.

Tass tass!!!!

Postat av: Gunvor

Jag följer gärna med och bor i idet tillsammans med er. Och tänk att få vakna på julafton o allt är klappat o klart.Härligt! Jag är ingen julälskare..tycker det är skönast när juldagarna är överstökade och allt är lugnt igen. Fast i år har vi ju en liten Ellie här så då blir det ju lite kuligare förstås.

Stackars dej som åkt på sån långdragen förkylning.

Jag väntar på provsvaren från min bronkoskopi. Hostan har varit lugnare sen dom sög bort slemmet, men nu har det börjat bildas nytt igen. Jaja aldrig får det vara bra. Men ingen fara än så länge.

Va gulligt att du grejat en Elvisblogg.

Krya på dej nu.Huvudsaken vi slipper svinflunsan.

Kramelikramen!

Hurra va vi är bra som gått till final!

2009-11-16 @ 21:32:33
URL: http://mammasbilder.blogg.se/
Postat av: soffies

mmm jag hänger på att gå i ide men jag vill inte vakna innan mars:O)

underbara bilder,

å krya på dej nu,

2009-11-16 @ 21:39:14
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: erika

hej hej , vad fint du har gjort i min blogg haha...kul o lära sig hur man gör...=)=) vi hörs på blogg kursen...

2009-11-16 @ 22:57:48
URL: http://elvismammans.blogg.se/
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

Hallå Pillan!!!

Hur e läget i dag???

Vi hörs väl till fikat, eller???

Kram Anna

2009-11-17 @ 11:48:29
Postat av: Pialotta

Vi tar in på ett hotell med alla möjliga roliga grejer.. sover hur mycket som helst och bara njuter Nilla.. jag har aldrig någonsin känt mig så håglös som nu..

Ska kolla bloggen:-)

Ha de gött så gött du kan ha det ..:-) Kramar om med min yllekofta;-)

Postat av: Ingrid

Jobbat idag eller rättare sagt varit på utbildning. Men mina bihålor o jag är inga polare precis.. Många sjuka både barn o personal. imorgon jobb 6 timmar sen möte 4 timmar, pust hur ska det gå????

2009-11-17 @ 19:41:24
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Mormormu

Inte utan att man vill gå i ide, detta regnande gör mig galen!!!



Ha de gott..

2009-11-17 @ 21:04:24
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: ingmarie

en sådan tjusig blogg du har, önskar jag kunde göra så med min med ,,jag läser hur man ska göra men fattar inget i alla fall, vill ju ha min lika fin. Ha en fin onsdag

2009-11-18 @ 12:44:55
URL: http://mimmiros.blogg.se/
Postat av: Paula

Hej! Dessvärre är våra jyckar inte alls inne på den linjen, dom är hur oförskämt pigga som helst! Och vilken aptit sen, dom äter och äter...vi har alltid torrfoder framme, för dem är det "nödmat" eftersom dom får hemlagad mat också. Ofta brukar nödmaten stå orörd i veckor, nu får vi fylla på var och varannan dag!

Men jag tar det som ett sundhetstecken, och ännu rullar dom inte fram!

Kul att få fler i familjen att blogga eller hur? I min familj är det dottern, jag och yngsta bonusdottern som bloggar, skulle gärna få vara fler! Maken brydde sig inte om min sida på flera år, men, nu när även hans dotter bloggar så besöker han våra sidor varje dag och tycker det är kul!

Krya-på-dig-kramen från pörtet

2009-11-18 @ 15:20:47
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback