Halloween



HJÄLP

Halloween är inte någon speciell helg för mig. För mig är det "Alla helgons dag" hedra de döda med besök på kyrkogården och tända ljus.

Men många här i området hade Halloweenfest. Men jag satte på haspen på porten så att vi skulle få lugn och ro när vi lagade mat och åt middag.



Men sen finns de ju de som vet var haspen sitter :o)



Hemma hos dottern var det också fest, och hon kom upp med ett helt gäng läskiga typer.



Och bland dessa, så klart mormors egna GO-ungar :o)



Och de är ju alltid välkomna.



Så klart!



Och så klart hade vi lite godis att bjuda på, också.



Men sen åkte haspen på igen :o)



Jag fick också en skyddsängel av dottern, likadan som mamma fick på sin gravlyckta. Känns skönt att ha en sån. Tack söta dotter.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Anonym

Usch och fy!!!Vilka läskiga monster. Men du Malena

får allt träna på monsterlooken. Hon är för söt för att se farlig ut.

Kram från Syster Yster

2009-11-02 @ 13:41:42
Postat av: Ingrid

Snygga "fulingar" får man väl sammanfatta dessa med. Hade inte heller några partaj gjorde en pumpa och det var allt.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback