Fest.............



I dag har det inte blivit några foton. Men som alla vet så älskar jag Österlen och havet, och det finns en hel del foton i arkivet. Härligt att plocka fram och drömma sig bort en sån här ruggig dag.

I dag har vi varit hemma hos pappa. Maken har putsat fönster och jag har satt upp julgardiner och adventsljusstakar/stjärnor. Det blev så fint, och pappa blev nöjd. Sen fikade vi, så klart.

Och snart ska vi bege oss in till Stockholm, Restaurang Momma och
Daxbloggens Bloggfest Och där hoppas jag få träffa min bloggvän Gunvor, för första gången. Spännande!

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

Hej Pillan!!!

Ha en riktigt trevlig kväll på bloggfesten. Lycka till.

Kram från syster yster!!!

2009-11-28 @ 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback