Hemma igen.

På väg hem i går(lördag).


Brahe hus, fotat från bilen.

Lite sällskap på fikapausen fick vi. Och han/hon fick smaka lite.

Snart hemma.



Men vilken skön vecka vi har haft. Och visst har vi laddat batterierna. Och trots att Österlen är paradiset på jorden, så är det allt lite skönt att komma hem. Men bara lite. Härligt att träffa pappa. Och härligt att träffa barn och barnbarn. Lilla Elvis träffade vi på eftermiddagen. De stora träffade vi nu i kväll, eller träffade och träffade. Den minsta låg i soffan och sov, de stora satt framför datorn och hade inte tid med mormor och morfar. Men vi pratade bort en stund med dottern och svärsonen i alla fall.

Vi har dessutom handlat och fyllt skåpen. Planterat lite blommor och gjort fint utanför. Mina bilder till fototriss finns
här.

Nu är det jobb som gäller igen. Måndag och tisdag natt, sen lördag, söndag och måndag. Sen ledig vecka igen.
Ha det gott!

Låst inlägg

Follow ~Nillasdagar~

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: sarah

TACK :) för din kommentar på min blog:)

Postat av: Danne

Kul att du tittade in, och att du hittade något matnyttigt :)



Jag har varit dålig de senaste två veckorna på att uppdatera, så det kommer nog en hel del nu framöver hoppas jag. :)

2009-05-18 @ 11:06:54
URL: http://www.carlbomphotography.com/blog
Postat av: Ninni

Då får man säga välkommen hem!



Ja borta bra men hemma bäst, visst är det så!



Ha det gott..kramen

2009-05-18 @ 11:29:22
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Helena

Det var ett fasligt tjat om att det ska kommenteras, både via mamma och från Cornelias blogg... :)

Jätte fina bilder från Skåne! Vill gärna ha lösen till den låsta.

2009-05-18 @ 19:35:01
Postat av: Gunvor

Visst är det skönt att komma hem när man varit borta ett tag. Här har vi haft kalas i helgen. Helena, M. o lilla gullsnuppan har också kommit ända hit upp. Första riktiga långturen för henne.Helena o Ellie är hemma den här veckan, fast inte inte pappa M. han har åkt hem för att jobba. Hon är så görgoo lilla Ellie! Jag kan inte fatta att dom är så små.Men tiden går så fort. Jag ser ju hur hon har förändrats på dom här veckorna. Hon är redan 5 veckor.Synd att hon har ont i magen.Jobbigt för mamma. Man känner sej alldeles hjälplös.Det enda man kan göra är ju att gå och bära omkring henne tills det onda släpper. Men däremellan är hon pigg o väldigt vaken o intresserad.

Ha det skönt hemma nu!Du har väl jobbat en del nu! Kramkram.

2009-05-19 @ 15:39:00
URL: http://mammasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback