Japp!!!!!!

Nu är dom borstade, (Havanna klippt) badade, torkade och fönade.


I buren, som vanligt efter badet.

Lilltrollet Havanna.Taget med auto/blixt.

Manuellt, lite för mörkt.

Prinsessan Greta. Utomhus.

Auto/blixt

Manuellt. Samma som Havanna, lite för mörkt. Hoppas att det inte är några fotoproffs som ser detta. Då skrattar ni väl ihjäl er. Men alla är barn i början, och man lär sig av sina misstag. Och om man inte provar så lär man sig ju inget heller. Och just dessa inomhusbilder med blixt blir alltid så ljusa, jag vill komma ifrån det. Har köpt några fototidningar och kollat på en del fotosidor. Om någon har tips för fotograferandet så tas det tacksamt emot..

Och själv är jag nytonad i håret. Det blev en hel arbetsdag det här. Men nu är det avklarat i alla fall.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: elmida.se

Köp en extern blixt!!! En helt ny värld kommer att öppna sig för dig =)

Jag fotar aldrig med kamerans lilla blixt.



Kram kram!

Postat av: Wilda

Hej mamma Greta :) Vad fin du blev efter badet. Ikväll är det min tur att bada för i helgen bär det iväg på min första utställning. Finska rasspecialen. Håll tummarna för mej. Kram din dotter Wilda i Finland

2009-05-07 @ 09:52:50
Postat av: Junitjej

Så fina hundar!

2009-05-10 @ 10:56:29
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback