Lite blandat


Tagen på bar gärning, värsta kakfatet. Har varit på kalas hos Oliver som fyllt hela 6 år.

Måste bara visa tok-katten igen. Han ligger ofta i diskhon, vet inte riktigt varför, men en anledning är ju att hundarna inte kommer upp dit. Har jag varit ute och kommer hem så ligger han ofta där. Kan ibland känna mig lite iaktagen när jag går in i köket och tex packar upp varor om jag har handlat. Och sen vänder jag mig om och då ligger han där.

Så här skönt har vi det på kvällarna när vi ligger på mattes mage och ben och myser. (matte har det inte riktigt lika skönt).

Ja nu har dottern med familj rest till Thailand också, tomt är det här hemma. Är ute och går om dagarna, försöker få ordning på kroppen. Skulle ju börja åka skidor, men det går dåligt med det. Har varken snö eller skidor. så jag går med stavar i stället. Och har en del övningar som jag ska göra, kanske får mer tid för det nu, när alla är i Thailand. Egentligen är det lite skönt att vara barn och barnbarnsledig, men säg inget. det är en hemlis :)

Uppdaterat i den
låsta

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Ninni

Va skönt att vara i värmen..jag vill jag med!



Gå med stavar är jättebra träning...nu var det längesen jag gjorde det får nog försöka komma igång igen.



Ja det var värsta kakfatet..haha men du kan väl med gott samvete stoppa i dig sånt, fastnar nåt på dig??



Ha en goo helg, kramen

Postat av: Gunvor

Vilka mysdjur du har. Katten ser för härlig ut i diskhon. Och dom lurviga myser med matte!

Det blir ovant för dej när alla barn och barnbarn är hemifrån samtidigt!Du får en riktig semester du med. Fast du går väl och längtar o undrar hur dom har det. Men dom njuter nog i värmen skulle jag tro.

Stavar har jag också som jag inte använder! Är för lat tror jag! Vi åker på tisdag..går här och oroar mej för att bli sjuk. Min hosta har ökat tycker jag. Men doktorn har varit snäll o skrivit ut den sorts penicillin som jag brukar ha. Nu hoppas jag givetvis att jag ska slippa äta den. Bara man har kommit iväg så kanske allt lugnar sej.Hoppas Hoppas!

Må så gott Nilla! Och många kramar till dej!

2009-03-06 @ 15:05:26
URL: http://mammasbilder.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Nämen Nilla då en sån katt du har... skrattar på mig här.. herre jisses:-D

Visst kan det va skönt att få rå om sig själv om det nu är så att de finns där hela tiden... det gör inte mina direkt så där.. är så glad när de kommer, blir inte allt för ofta att min dotter kommer.. de har så mycket själva med ungarnas aktiviteter och hästjobb o annat.. men då och då slinker hon inom på en fika .. just igår pratade jag med henne och hon lovade att komma snart.. Däremot min son kommer ofta.. men vi bor ju nu bara gatan över här..

Visst. det där med melodierna.. det kan gå hur som haver.. kanske Caroline tar hem alltihopa.. vem vet det där kan kanske gåhur bra som helst..

mannen blev morfar här igår.. ja nu är det hans andra barnbarn bara på kort tid.. du ska tro att stora, starka karlar kan oxså fälla en tår.. nervös var man för sin lilla flicka.. mitt bonusbarn.

Kramar på dig vi hörs:-)

2009-03-08 @ 14:28:06
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: soffie

trevlig blogg:O)

2009-03-08 @ 18:35:21
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: tess

Titta va gottis de sover de små liven. Härliga bilder på djuren... //Tess

2009-03-09 @ 17:28:00
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback