I lyktans sken.....



Blev det i går kväll.



I dag har vi varit och fikat med pappa. Och tittat på skidskytte, duktig tjej Helena Jonsson som tog hem den totala världscupen i skidskytte.

I dag har jag
fototrissat i min nya Fotoblogg, där det även finns bilder på mitt älskade Österlen, hundar, katter, natur mm. det kommer att fyllas på då och då.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Maria

Vad mysigt att gifta sig på en strand i Thailand...

Förstår att ni skulle vilja vara där...



Här släckte vi ner i går kväll och tände en massa ljus...



Må så gott !

Postat av: Paula

Vi var på fest i Folkets Hus men vi hade släckt ner hemma i alla fall...lite ledljus för jyckarna i fönstren dock.

Nu är det ny vecka, tänk nu börjar strax april. den riktiga vårmånaden!

Kram

2009-03-30 @ 11:57:24
URL: http://paulaz.se
Postat av: Zassi - Sara

Men vilken charmig lykta =)



Tack för goa rader hos mig.

Ha det bäst!

Kramiz

2009-03-30 @ 21:03:32
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback