Bröllop i dag................

Min dotter gifter sig på en strand i Thailand i dag. Önskar att vi hade kunnat vara med. Skickar en hyllning till er, genom musiken av Ulf Lundell, Ted Gärdestad, Marie Fredriksson och Måns Zelmerlöw.

Önskar er all lycka, många Pussar och Kramar till er alla. Hoppas att ni får en oförglömlig dag.






 




**********************************************************************************************************************************

För övrigt så är jag lite sjuker. Det blev bara en jobbnatt för mig. Kände mig så konstig i går eftermiddag när jag vaknade, ont i huvudet som sjutton.Kände mig febrig, men hade inte det minsta feber. Fick ångest, hur sjutton ska jag kunna jobba en hel natt när jag känner mig så här. Men att ringa och sjukskriva sig för att man har ont i huvudet och "känner sig konstig", det kan man ju inte göra. Och speciellt som jag vet att det då måste ringas in någon som är ledig, det vill man ju inte vara orsak till. Så jag tog en huvudvärkstablett och försökte få i mig lite frukost/lunch/mellanmål, vad man nu ska kalla det för när man äter klockan 15.30. Men det gick inget vidare, och rätt som det var kände jag att det lilla jag fått i mig ville komma upp. Så då var det inget att tveka om, ringde och sjukskrev mig. Men det blev inget mer än den gången, om ni förstår vad jag menar :-)
Men hela kvällen mådde jag "konstigt", jag har sovit "sådär". Har fortfarande lite huvudvärk och känner mig "konstig" det bara susar i skallen. Det är väl något virus kan jag tänka mig. Bara att vila och se tiden an.




Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Ninni

Mmmm det hade väl varit nåt att få vara med i Thailand...hoppas dom filmar allt så du får se det efteråt.



Har du möjligtvis migrän??



Ha en gooo lördag, kramen

Postat av: Anonym

Du ska ha tack för titten hos mig!

Nu har jag tittat runt hos dig, du har också en väldigt trevlig blogg.

Många vackra bilder har du tagit. Visst är det kul att ta bilder, det är faktiskt mitt största intresse.



Jag ser på dina bilder att VÅREN är på väg till dig.

Jag längtar mycket efter den nu,

Här i Jämtland har vi massor av snö kvar, så det dröjer nog ett tag innan den är borta....



Du får ha en riktigt skön helg. // Nettan

ps: Synd att du inte var i Thailand på bröllop!

2009-03-28 @ 12:52:31
Postat av: Anonym

Du ska ha tack för titten hos mig!

Nu har jag tittat runt hos dig, du har också en väldigt trevlig blogg.

Många vackra bilder har du tagit. Visst är det kul att ta bilder, det är faktiskt mitt största intresse.



Jag ser på dina bilder att VÅREN är på väg till dig.

Jag längtar mycket efter den nu,

Här i Jämtland har vi massor av snö kvar, så det dröjer nog ett tag innan den är borta....



Du får ha en riktigt skön helg. // Nettan

ps: Synd att du inte var i Thailand på bröllop!

2009-03-28 @ 12:53:23
Postat av: britten

Tack för besöket hos mig Roligt med nya besökare....Å så underbart med ett bröllop i Thai...Vi hade Lundell på vårat bröllop också ..bla...du undrar vad jag har för hund...En Lhasa Apso.....Nu ska jag läsa in mig hos dig ....Ha en fin kväll

2009-03-28 @ 15:46:41
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Så ljuvlig kavalkad av musik Nilla.. förstår att du skulle vilja vara där av hela ditt hjärta.. något som bröllop och då när ens egna barn gifter sig.. ah.. du måste kännas att inte vara nära.

Fy vad trist du blivit sjuk.. men det går sån där huvudvärk och konstigheter nu.. hoppas de stannar snart;-)

Konstigt är det för jag har oxså Lundell på min mysiga kväll här.. just nu:-)

Kram på dig min vän o krya på dig.

2009-03-28 @ 19:22:07
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Men Nilla.. hur får din ram runt videona.. något jag missat där på you tube..??

Kram/P

2009-03-29 @ 01:23:25
URL: http://kaffrasten.blogg.se/
Postat av: Paula

Det där lät inte skoj. Tycker det är knepigt när man känner sig som du, "konstig" med lite diffusa symptom, bättre att få nåt hederligt som man vet vad det är!

Hoppas det släppt lika hastigt och lustigt som det började.

Det drar ut på våren...inget ovanligt kanske, men nu har ju till och med jag kapitulerat och vill inte ha mera snö. Vi fick 1½ dm härom dagen och idag har det åter singlat flingor i luften.

Tror vi behöver lite värme nu!

Sköt om dig och hälsa och gratulera dottern så gott!

Kramen

2009-03-29 @ 15:41:28
URL: http://paulaz.se
Postat av: Herta

Sången "Kärleken förde oss samman" är så fin. En arbetskamrat sjöng den på mitt bröllop för snart tio år sedan. Ulf Lundell gör den också väldigt bra.

2009-03-29 @ 19:54:19
URL: http://hertabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback