Städdag............

Och vi sitter inne och tittar på alla andra som städar i området. Maken är jättesjuk, troligtvis bronkit. Blir nog till att uppsöka läkare i morgon. Och jag har ju ont i lederna, min kropp är inte lämpad för att bära sopsäckar, bygga förråd eller röja i skogen. Och dessutom så var maken med i höstas och städade.


Så jag har ägnat mig åt Fototriss, svart och vitt/svartvitt är temat i dag. Det blev så mycket foton så jag har delat upp det mellan Fototriss och Fotobloggen, och så blev det några över till den här vanliga Bloggen också.

Den här blev så läcker tycker jag. Det är en glaskula från en ljuslykta. Man ser fönsterbrädan med Orkidé och ljuslykta spegla sig, upp och ner i glaskulan.


Mitt bidrag till
fototriss  Och mer svartvitt finns här.

Follow ~Nillasdagar~

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Pialotta

Underbara bilder som vanligt och speglingen i dina båda nedersta bilder så kul:-) Tråkigt mannen är "bronkitig" .. man får då vara med om en hel del i livet. Din rygg ja stackars dig, du är inte gjord för att bära på stora lass, Nilla lilla som man kan killa eller;-)

Ha de gott så gott ni nu kan ha det.. min man står och diskar nu efter en god färskpotatisrätt.. skriver in den i Kakomaten senare:-)

Kram på dig

Postat av: soffie med sin nya laptop kikar in

men stackars din man hoppas nu han får nån medicin mot detta så han blir frisk,

jättevackra bilder,

gokväll

2009-06-07 @ 21:14:56
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Paula

Hej, har du hunnit återhämta dig? I det här vädret är det inte lätt att bli bra i leder och muskler, det behövs värme! Förstår din oro för pappa, hur länge ska ni stanna där nere? Det är inget alternativ att han skulle kunna följa med? Han tycker kanske att det är för lång resa, onekligen så är det ju det...

Hoppas det löser sig till det bästa, han vill säkert att ni ska åka och vila upp er!

Kramen

2009-06-10 @ 20:07:45
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback