Sommar, sommar, sommar...................

Semester och SOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Så underbart!

Nu är det slutjobbat för ett bra tag. Så skönt!

Hade tänkt sätta klockradion på alarm i dag, men tänkte att jag gott kunde kosta på mig att sova tills jag vaknade. Törs knappt tala om när jag vaknade, men klockan var faktiskt 15.45! Men det var välbehövligt. Dessutom hade jag lite svårt att somna när jag kom hem. Det var en massa barn ute och lekte, så till slut stoppade jag in öronpropparna. Och så hade jag en förskräcklig värk i höger ben. Jag har haft det till och från hela våren. Men nu på sista tiden har det blivit värre. Skulle väl egentligen gått upp och tagit en värktablett, men jag var så trött så jag orkade inte det. Och till slut så somnade jag i alla fall. Och som sagt, jag sov ordentligt. Det där med värken i benet vet jag inte vad jag ska göra med. Vet ju inte om det beror på min fibromyalgi, eller om det är något annat. Om det inte blir bättre under semestern så får jag väl ringa till min läkare när vi kommer hem från Österlen. För snart bär det av, till lilla längan.


Underbart! Vilken känsla det är när vi kör in på gården, kliver ur bilen och öppnar upp dörren till sommarsemestern.

Bara ligga i solstolen med en bra bok, eller lyssna på musik.

Ligga på stranden.

Promenera efter grusvägarna.


Men först några dagar här hemma med pyssel av alla de slag. I morgon ska jag först till pappa. Ska hjälpa honom att klippa gräsmattan, om han inte redan har gjort det. Sen ska jag åka till en före detta arbetskamrat och fika. Vi har inte varken setts eller pratat med varandra sedan maj förra året. Men vi har haft lite sms-kontakt. Det ska bli såå roligt. Jag ser verkligen fram emot det. Hon är en mycket varm, klok, ödmjuk och rolig person. Som inte har klagat eller försökt skynda på ett möte med mig. Utan bara väntat ut mig. Hon vet att jag har haft mycket omkring mig och inte orkat höra av mig så mycket. Det är så skönt med såna människor.

Och nu blir det Allsång och sen Morden i Midsomer, SOMMAREN ÄR HÄR!

 
Follow ~Nillasdagar~

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Gunvor

Men va mysigt det ser ut vid eran länga.Och jag hoppas verkligen att du får njuta av semestern o slipper ha ont. Visst var det välbehövligt med lite sol o värme nu. Vi har haft sommar några dagar vi också. Det är underbart! Idag har jag bara latat mej o suttit ute o läst på min bok, så som du också ska göra.Bara vara.Ikväll har jag färgat håret. Det blir så dassigt av solen.I morgon åker vi till vårat sommarnöje. Och på fredag blir det dans i vanlig ordning. Lite närmare från stugan och så har vi ett par till som vi brukar åka tillsammans med.

Och snart kommer Helena och Ellie hem också. Jag längtar så!Dom ska vara hemma i två veckor. Härligt!Mattias skjutsar hit dom. Sen kommer han veckan efter.

Ha det såå underbart nu o passa på att njuta i solen.Kanske det är bra för din Psorias.

Många kramar från Hälsingland!

Postat av: soffie sjunger

så härliga bilder du visar ha en underbar semester:O)

2009-06-23 @ 22:26:05
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Just som jag skrev på Facebook nu.. Sommaren är här Allsång och Midsommer..:-) Då kan man då inte ta fel på årstid i alla fall.

Så skönt för dig/er att komma till det där vackra sommarhuset.. Underbart förstår jag.. Jag bara gick och beundrade alla vackra hus med de där klängrosorna du vet i Kivik .. så himla myspys.

Ha de fint Nilla och jag sitter bredvid dig då du tar din frukost ute där:-)

Kram

2009-06-23 @ 23:47:04
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Ninni

Har du semestern nu va skönt för dig..jag jobbar på i en och en halv vecka till!



Sen åker jag till mitt kära Turkiet..jag har ju inget Österlen.



Ha det gott min vän..kramen

2009-06-24 @ 16:28:34
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: soffie

sov gott

2009-06-25 @ 00:02:55
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback