Ledigt


Vaknade till en nästan blå himmel och solsken i går eftermiddag. (hade jobbat natten)

Åt min frukost ute i solen, så skönt. Sen blev det ett långt samtal med min syster. En del att gå igenom, hade inte pratat med varandra på flera dagar. Lite om det vi pratade om finns
här.

Senare i går kväll fixade jag en blogg till syrran, men den är hemlig. Nu har jag intagit min frukost och ska iväg och handla midsommarmaten. Vi ska vara hos pappa i morgon. Vet inte hur många vi blir men antagligen bara maken, yngsta sonen och jag. Dottern är på landet. Vi har ju tidigare om åren firat där. Men jag kan inte låta pappa sitta ensam på midsommarafton, det går bara inte. Och dessutom så jobbar jag igen på midsommardagens kväll/natt.

Ha en riktigt trevlig Midsommar!

Follow ~Nillasdagar~

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Hulda E

Tack för kursen

2009-06-18 @ 16:53:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback