Först Haven, sen Havet




En underbar Handelsträdgård med massor av fina blommor. Pelargoner av alla de sorter och storlekar, citronträd, uppstammade rosor och fuchia. En oas, helt enkelt. Där tillbringade vi en stund i går.

Efteråt åkte vi till en annan oas, nämligen Havet.



Vi har fått problem med uppkopplingen, antagligen har jag bloggat för mycket. Har ju laddat upp en hel del bilder i mina bloggar, sen har jag dessutom fixat en blogg till syrran också. Så hastigheten är så att säga "strypt", så om jag blir osynlig ett tag så vet ni varför. Men jag provar lite då och nu. Men det blir inte så mycket bilder på ett tag. Det får bli när jag kommer hem.
Men under tiden kan ni titta i syrrans eller rättare sagt
"Götes Blogg"  ,hennes colliepojke. En blogg som är både seriös med utställningsresultat, och med en hel del tokerier. Göte har nämligen en "tokrolig" husse, som bjuder ordentligt på sig själv. Och han kommer att figurera lite här och där i bloggen. Skriv gärna en kommentar så blir Göte (syrran) glad.

Sen måste jag berätta att jag gjorde en efterlysning på en förlorad kär bloggvän. Som nu tack vare en annan bloggare är återfunnen. Jag är sååå glad.

PRENUMERERA  gärna på min blogg, så ser du lättare när jag har uppdaterat. Själv kollar jag alltid på bloglovin numera, för att enkelt se när de som jag prenumererar på har uppdaterat. Superbra, tycker jag.

Kram på er alla vänner!!!!!!!!!


bloglovin

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Pialotta

Ja du Nilla kanske det är lantlivet som stör din dator;-)

Jag ska lägga till dig i bloglovin.. jag har redan en del och visst är det fint att se när andra uppdaterat..

Ha de gott o njut.. Kramar

Postat av: Anna o hundarna

Oj så fina bilder hela tiden! Nu har jag varit in på Götes blogg, där fanns det också ögongodis (särskilt för en hundtoka...). Hoppas ni får ha det fortsatt bra!

2009-07-13 @ 00:07:16
URL: http://pelleskop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback