Gräsänka..............










Maken, barnbarnet Oliver och kameran är på vift. Så jag får leka lite med gamla bilder.

Maken fick för sig att åka upp till Hälsingland och hälsa på släkten. Försökte få mig sig sonen som har sportlov, men han hade ingen lust alls. Så då blev det ett barnbarn som fick följa med i stället. De åkte i går morse och kommer hem i kväll, så det blev en snabbvisit.

Själv har jag bara tagit det lugnt, förutom tre hundpromenader i snöyran i går. I dag har jag redan varit ute på promenad, plockat ur diskmaskinen och ätit frukost. Snart ska jag till banken och träffa juristen, han har gjort ett utkast till boupptäckningen för mamma. Men först ska jag åka över till pappa och fika med honom.

Ha de...................

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: soffie

fina foton å vilken bra blogg:O)

Postat av: Zassi - Sara

Såå länge sen jag var här och hälsade på!

Har uppdaterat mig lite och vilka fantastiskt fina Alla hjärtanskort du gjorde!! Som vilket proffs som helst, vaddå nybörjare? =D



Kul att se att du bloggar igen. Då ska jag komma igång att kika in oftare.



Kramkram//Z

2009-02-24 @ 08:12:51
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Ninni

Morrn...ja vara ensam ibland är inte så dumt.

Men just nu önskar jag att det fanns nån hemma som kunde ta hand om mig.

Åhh trist att vara sjuk.



Min skorpion sitter på övre högra sidan på ryggen.



Kram kram

2009-02-24 @ 11:17:22
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback