Mycket i dag

I dag blev det pappa-besök tillsammans med två riktigt goa killar. Mormors småprinsar ♥♥. Storprinsen var hemma med pappa, fick ligga med foten i högläge. Så kan det gå när man missar fotbollen och sparkar på garderobsdörren. Och du William, hur många gånger har mormor sagt att man sparkar boll UTOMHUS!!!!!!!!!!!


Milton, sötnos!!!!!!!!!!!!

Gott med glass, tycker Oliver!

Pappa behövde lite hjälp. När jag fick se stegen och sågen så hamnade hjärtat i halsgropen. Och jag sa till pappa en än gång. -Du får inte klättra på stegar. Men han hade inte gjort det, bara förberett för maken. Så det var bara för honom att klättra upp och såga ner lite döda grenar.

Sen var det toppen på Enbusken. Pappa hade klippt så långt upp som han nådde, resten lämnade han till maken. Men för bara några år sedan så var han där uppe och klättrade. Men då hittade grannarna honom liggandes på marken. Det blev en liten flygtur då, men det gick bra. Visserligen var han rejält mörbultad en längre tid, men inget brutet. Tack och lov.


Krutgubben själv :-)

Medans maken klippte och fixade så fick jag ett fotouppdrag av grabbarna.

Tänk så mycket det finns i buskarna. Spindelmänn och annat småkryp.

Se upp!!!!!!!!

Ja det blev en hel del fotat på grabbarnas gubbar. Hoppas att de blir nöjda med resultatet.

Men jag måste ju ha något vackert med också, en ros från pappas trädgård.

Sen blev det eftermiddagsbad för gubben och mej. Så skönt!!!!!!!!!!!

Och en liten promenad i slottsparken igen. Måste ju visa hur fint det är där.

Och sist men inte minst, grillspett och ett glas rött.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

Såå fina ungar och vilken fin och underbar pappa vi har.

puss på dig syrran!!!!!

2009-08-09 @ 01:33:27
Postat av: Ingrid

Ja de där gamle krutgubbarna som inte vill ge sig kan få en att sätta i halsen ibland. Vet för inte så många år sen när min käre far då ca 80 dubbelkopplat en stege med rep (!) så hans lillebror (Typ 70) kunde spika fast plåten på ladugårdstaket.. Och den är HÖG!! Ibland tror de att de är unga fortf. Ohh, den maten såg inte fel ut!! Mums!

Postat av: Gunvor

Fina bilder på dina Killar. Och du det låter underbart med bad. Och så grillspetten då..ser supersmarriga ut!

2009-08-09 @ 14:57:47
URL: http://mammasbilder.blogg.se/
Postat av: Ninni

Hej vännen vilken fin design du fixat till!



Ja gamlingar ska inte klättra på stegar..gulp!!

Vilken fin pappa du har....nu är jag hemma igen..kram kram

2009-08-09 @ 19:47:08
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback