Mer Österlen

TOSSELILLA SOMMARLAND! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!


Men det var ju en barnbarns-semester.

Det var sista veckan på säsongen, och inte speciellt trångt.

Inga köer någonstans, och lagom varmt.

Hjälp! Skulle aldrig våga mig på såna häringa grejer. Jag är fruktansvärt åksjuk.

Men det fanns ju andra som vågade.

Nej då är det bättre att vara fotograf.

Rena rama kräkmaskinen. Kunde inte ens titta på den.

Tacka vet jag vattenland. Där kunde till och med mormor vara. Dock inte i rutchkanorna, men väl i bassängerna.

Dagen avslutades vid HAVET!!!!!!!!!!!! Min favoritplats.

Där grävde vi ner barnen, då vet man ju var man har dom :o)

Kasta "smörgås" är kul.

Lilleman känner om det är kallt.

Siamesiska tvillingar.

Oliver spanar.

Tänk att ha en hel strand för sig själv.

Att ha semester sent på året är inte helt fel. Forfarande varmt och inte så mycket folk.

Ja vi hade sköna dagar. Har lite mer kort som kommer en annan dag.

Låst Har bytt lösenord, på tiden kanske. Kommer att skicka ut det till er som redan har det. Om jag glömt någon så  hojta till. De som får lösenord är släkt, vänner och gamla trogna bloggvänner. Om du tycker att du hör dit och inte har lösen så hör av dig.

bloglovin

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Pialotta

Underbart Nilla.. dina foto på barnen är så fina.. Tosselilla, visst har jag varit där ett antal gånger med de mina då de var små:-))

Idag har jag träffat tillsammans med en hel hög släkt på mannens sida.. de där små:-)

Ha de fint kramar .. alltid:-)

Postat av: Ninni

Ohhh vilka vackra bilder.....



Jag älskar att åka karuseller men nu var det längesen!



Jag har tagit tjänstledigt hela nov..kramen

2009-08-30 @ 19:47:33
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

Fina bilder från Tosselilla, men dock lite suddiga.

Jag antar att det beror på att du blev yr av alla karuseller. Jag var till stranden och kolla om ni glömt något barn i sanden. Men jag hittade bara gamla strömmingar och torkad tång.

Hälsningar från Onslunda!!!!

2009-08-30 @ 20:30:53
Postat av: Helena

Fina bilder från Skåne, som vanligt! Vi vill åka tillbaka!!!!

Du Anna... i Skåne finns det ju inga strömmingar, bara sillar... Det borde väl du veta vid det här laget!

Kramis

2009-08-31 @ 17:35:59
Postat av: ingrid

Förr älskade jag alla karuesller men har med åldern (hrmmm) blivit barnsligare o nu stannar jag på backen. Var en ny ruskig sak på grönan, den ville jag inte ens titta på..

2009-09-01 @ 12:29:35
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

By the way!!! Strömmingarna var på semester i Skåne...

2009-09-01 @ 14:18:37
Postat av: Mormormu

Vilka härliga foton!!!

Blir alldeles lycklig av att titta på dom!

2009-09-03 @ 01:07:55
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback