Längtar tillbaka



Till min lilla "länga"

Bakgården

Skuggan under körsbärsträdet

Stigen ner till stranden

Melvin längtar nog också.

Ja nu är det full fart igen. Har jobbat i natt och ska snart iväg igen. Men det har varit en bra natt, inte speciellt mycket att göra. Jobbat med duktiga och goa syrror. Men sova är det lite si och så med, det är alldeles för varmt. Åt frukost vid tre-tiden, sen blev det en kall dusch, så skönt. Sen promenad med småvovvarna. Gamla Joysan tog sonen ut på en liten sväng. Hon orkar inte gå så långt längre, och speciellt inte i den här värmen. Nu ligger hon på golvet bredvid mig, det är väl svalt där.
Tänkte att kocken skulle komma hem snart, han skulle bjuda på laxpaket. Men han är hos äldsta sonen och sätter upp en mellanvägg. Elvis ska få eget rum, börjar bli stor nu :-) farmors hjärta ♥



Nä nu får jag väl börja med maten, kocken syns inte till :-)



bloglovin

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: marie

Kikade in i din blogg idag för första gången. Härliga bilder! Jag kikar gärna in fler gånger.

Vi var oxå nyligen till Gränna, Visingsö o Braehus. kika gärna in på mina bilder i min blogg.

Må så gott! På återseende!

Postat av: Ingrid

Sicken gosekille!! Såna gillar vi!! Precis hemkommen från första jobbdagen, gått över förväntan ;)

2009-08-03 @ 16:30:33
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Paula

Ja, nog vore det konstigt om du inte längtade tillbaka! Men vilken lång resa ni har! Synd det, för att utnyttja några helger finns ju inte, det blir ju bara bilåkande då...

Det har blivit varmare i Dalarna nu, inte hett, tack o lov utan ganska behagligt. Husvagnen står i skogen tio minuter bort vid en tjärn. Den ska invaderas i veckan till några övernattningar.

Ha det så gott/Kramen

2009-08-03 @ 16:38:40
URL: http://paulaz.se
Postat av: Gunvor

Härliga bilder här också! Och lille Elvispojken är såå söt! Farmors gohjärta förstår jag!

2009-08-03 @ 18:52:03
URL: http://mammasbilder.blogg.se/
Postat av: SOFFIE

å förstår att du längtar tillbaka guuu va mysigt det ser ut å va vackert det ligger,

å vilken fin bild på din Elvis

2009-08-03 @ 18:55:40
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anna Hallin

Vem skulle som sagt inte längta tillbaka dit...du tar fantastiskt fina bilder och jag har inte hunnit utforska din blogg ännu men det jag har hunnit med var till belåtenhet:) Tusen tack för "expertundervisningen" jag har fått av dig. Den kommer jag att ha stor glädje av!

2009-08-04 @ 02:05:53
URL: http://annahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback