I´m still a live



Och Elvis är medelpunkten. Inte ett dugg blyg, trots människor som han aldrig hade träffat tidigare.

Sudden som också tyckte om att vara medelpunkten.

Gudomlig utsikt, så vackert.

Två små söta pojkar på väg in i fårhagen.

Oliver & Milton tittar på utsikten.

Vi hade en jättetrevlig dag i Skattmansö. Vi hämtade upp Elvis kl. 11.00 och sen mötte vi upp moster, morbror och kusin, som körde före och visade vägen. Malena med familj kom strax efter. Vi hade som sagt en mycket trevlig dag. Träffade "små" kusiner, som inte var så små längre. Tänk att de har kommit i fatt :o)  Mer bilder
här i den låsta.

Dagen avslutades med att alla fyra barnbarnspojkarna övernattade hos oss. Men det gick över förväntan.

Oliver och de övriga somnade ovaggade :o)

Och alla sov hela natten. Lämnade Grabbarna bus vid 12-tiden. Sen tog vi Elvis med oss och åkte till pappa. Fikade och berättade om släktträffen. Det var ju meningen att pappa skulle följa med också, men han orkade inte.

Sen iväg och handlade present till svärdottern, hem och bytte om. Och i väg på födelsedagskaffe, och lämnade tillbaka Elvis till föräldrarna. Det blev ett kärt återseende kan jag tala om.

Och nu skulle jag egentligen packa, men jag tor att jag kryper till kojs. Bättre att gå upp tidigt i morgon och packa, fixa matsäck mm. Tänk att jag får komma ner till Österlen igen så snart. Hade jag inte trott. Så roligt det ska bli med en mor/dotter/barn/barnbarns-vecka i längan på Österlen. Och vädret ser ut att bli bra dessutom. Så veckan kan nog bjuda på en del bad.

Det kommer ju inte bli någon vilosam semester med tre busiga pojkar, men det kan bli en rolig och händelserik semester. Den här gången får datorn stanna hemma, så nu blir det en paus här på bloggen. Men jag återkommer om ca 1 vecka. Förhoppningsvis med mer fina bilder från Österlen och på grabbarna.

Ha det gott, vänner :o)

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Pialotta

Blir säkert bra det Nilla .. nu är vädret så där lagom så man kan njuta:-))

"Var håller du hus?".. jo då jag är här.. orkar inte springa rundor var dag på allas bloggar.. det är ju en hel del.. jag vet man får mindre besök själv, då man inte klickar in ord.. so what..

Mamma har jag alltid bekymmer för och där finns den dagliga kontakten.. det är så mycket nerver nu inblandat i henne så jag bara hoppas att hon får ett annat boende snart.. ganska så påfrestande att lyssna på henne när hon inte mår bra.. jag är ju där mycket och ser.. fattar inte hur hon klarar sig på egen hand, då där inte är någon.. jag är skiträdd var gång jag är där..

Ha de fint på vackra Österlen.. nu ska jag kurera en förskräcklig huvudvärk..

Var hela helgen hos min dotter och tapetserade Sannas rum.. tror det är limmet..

Kramar

Postat av: Ninni

Ja nu kanske du är hemma efter en härlig vecka!



Kramen

2009-08-22 @ 12:05:01
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Det låter som du har/har haft en ljuvlig rå om varann vecka!! Blir allt lite (inte så lite) avundsjuk. Kram

2009-08-23 @ 11:58:52
URL: http://farmoringrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback