God Jul


Nej jag bara skojar.

Vi har varit på 3-årskalas i dag hos barnbarnet Milton. Maken stoppade ner presenten i en stor kasse, och när vi kommer fram så stannar han och plockar upp en tomtemask ur kassen. Jag höll på att skratta ihjäl mig. Jag gick före in, och Malena undrade varför jag skrattade så mycket. Titta ut genom fönstret så får du se. Och där kommer hennes pappa med tomtemask mitt i sommaren.

Milton blev i alla fall glatt överraskad av att tomten kom så tidigt i år. Bilderna är tyvärr suddiga p.g.a att fotografen skrattade så mycket.

Jag gjorde några små tavlor till Milton som jag fäste ihop med ett band. Modern blev mest förtjust i dom. Hade tänkt att de skulle sitta på Miltons rum. Men Malena satte snabbt upp dom i hallen :O)

En närbild på en av dom.


Ormtårtan som var sååååå himlans god!!!!!!!!!!!!

Lite mer bilder finns här i den
låsta

Fotobloggen är uppdaterad med lite mer semesterbilder.

Och Greta har skrivit några rader :o)

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Pialotta

Men du tänk en livs levande tomte mitt i Sommaren.. förstår det blev stora ögon;-)

Milton, så go han är.. finfina presenter fick han ju oxså.. hemmapyssel så fint:-)

ha de fint nu Nilla o skratta bör man annars dör man:-)))))

Postat av: Sara

Hahaha.. ja jösses!



Vilken härlig tårta.

Kramkram//Sara

2009-08-10 @ 13:39:52
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Ninni

Din blogg är såååå fin nu!



Haha vilken kul grej tur han inte blev rädd och vilken fin tårta och fina bilder...ha det gott, kramen

2009-08-11 @ 14:10:57
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ninni

Nää det var inga bilder från Turkiet utan Kroatien!



Kram kram

2009-08-11 @ 17:18:50
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Förstår att din dotter var snabb o hänga upp dem i hallen. Klart att den ska ha en hedersplats så alla ser! Jättefin! Kul att pyssla kanske den tiden kommer i höst?!

2009-08-12 @ 15:41:45
URL: http://farmoringrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback