Joy 12 år

I dag fyller Joy 12 år, gamla damen. Hon är lite stel i lederna, men än hänger hon med. Glad och matfrisk är hon, ett friskhetstecken om något.







I dag har jag påskpyntat lite. Köpt på mig lite Påskliljor,Pärlhyacinter och två Pelargoner. Några ljuslyktor och lite krukor.Men det blir inte så mycket påsk för mig. Jobbar i natt och i morgon (tisdag) natt, sen lörd. sönd. och månd. natt. Men sen är jag ledig i tio dagar, härligt. Hoppas att det fina vädret håller i sig då, men det vet man ju aldrig.

Men nu ska jag ut och sätta mig en stund, med en kopp kaffe.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Joy Önskar Stina,Helga och snygg Göte

2009-04-06 @ 15:27:13
Postat av: elmida.se

Grattis Joysan =)

En fin gammal dam!

KRAMISAR!

Postat av: Ninni

Gammal men väldigt söt!



Jag har satt påskliljor på balkongen...ha en Glad Påsk trots jobb..kramen

2009-04-08 @ 18:47:55
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback