Österlen.........

Så var vi här igen.........

Sist var i september, sen dess har mycket hänt. Hjärtinfarkt, nytt jobb x 2, mamma har varit krasslig och fjärde barnbarnet föddes ju i december.

Nu har vi en härlig tid framför oss. Tänk att vi fick så underbart väder nu när vi är här nere igen. Vi har pysslat i trädgården, varit på middag hos syster yster. Och jag tar mina härliga morgonpromenader med gamlingen Joy.
Här nedan lite foton från vackra Österlen.

106620-678

106620-679

106620-680

106620-681

106620-682

106620-683

Så vackert så. Härnedan våran lilla "ugglemor" som vakar över sina små. Hon bor för andra året i rad, i en gran på vår tomt. Visst är hon fin.

106620-684

106620-685

Som sagt, vi har härliga dagar här nere. (har skrivit några rader i den "låsta" också)

Ha det gott i vårsolen / Kram

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Pialotta

Så du är på Österlen nu Nilla.. Vid denna tiden är det som allra vackrast och förstår du gillar läget:-)
De vita blommorna såg jag när vi körde i bilen, men inte annars.. är det Mandelblom eller?? Tror inte det, för de blommar väl senare. Fast allt är ju så tidigt i år. minst en månad före sin tid.
Kollade du in i mitt fotoalbum.. där finns det foton nu.. kanske du känner igen dig:-)
Nu kommer jag inte ihåg var det var ni bor där..
Ha de gött i vårsolens glans. Kramar

Postat av: Gunvor

Lyckliga du som har detta paradis i Sverige och kan åka dit ofta!Vilken jättesöt uggla!Kul att det gick att fota den också!
Ha det så härligt! Kram!

2008-05-06 @ 14:30:48
URL: http://mammasbilder.blogg.se
Postat av: Xena

Så härligt att ni kom iväg dit.
Själv har jag aldrig varit där men har ju sett bilder och filmer därifrån.. Lite avis blir man allt.
Här ska jag ut i solen en stund nu iaf..
Ha det forts gott min vän

Xena

2008-05-07 @ 09:19:27
URL: http://stollan.blogspot.com
Postat av: Ninni

Är du ledig nu??

Ja visst är det toppenväder och ugglan var så fin så fin, tänk att du lyckades ta kort på henne!

kramen

2008-05-08 @ 17:31:24
Postat av: Nilla

Halloj Nilla!!!
Vilka underbara skånebilder du bjuder på :) Blir alltid lika sugen på att åka dit.
Kul att du är tillbaks och bloggar igen. Just nu kan jag väl inte skryta med att jag är så vidare flitig på bloggen, men är det vår och soligt ute, så kan man ju bara inte sitta inne.
Har föresten mailat dig, ang lösenord till min blogg.
Ha nu en underbar helg.
KRAAAAM från Nilla i Uppsala.

2008-05-09 @ 07:05:54
Postat av: Paula

Hej, kikar in för att önska dig en ljuvlig pingsthelg!
Kram

2008-05-09 @ 18:49:04
URL: http://paulaz.se
Postat av: Zassi

Åh så ljuvliga bilder från Österlen =)

Önskar dig en underbar helg! Kramiz//Zassi

2008-05-10 @ 08:11:46
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Carina

vilka härliga naturbilder du bjuder här på din blogg!! :)

2008-06-14 @ 21:34:14
URL: http://inha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback