Väntar.....

106620-677

på solen. Den har försvunnit från baksidan, där den förövrigt inte kommer fram riktigt. Den står fortfarnde för lågt, och träden är för höga. Men om en liten, liten stund är den helt framme i min lilla hörna utanför köket. Och då ska jag ut och slå mig ner med en bok. I dag ska det bli en latdag.  Det behöver jag.

Det har varit mycket nu. I går var jag iväg med pappa på förundersökning inför starroperation. Och sen blev det ju fika så klart. När jag väl kom hem så var solen borta från min hörna. Och jag somnade sött i soffan till tv:n i går kväll. Har sen sovit ganska illa. Har ont i ett knä och är stel och öm i hela kroppen.  Det kommer ju som ett brev på posten när det blir för mycket.

Så därför blir det en latdag i dag.

Har skrivit några rader i den låsta, och satt in lite bilder. Mejla mej på
[email protected] och tala om vem du är så kanske du får lösenordet.

Kram

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Ninni

Ja ha en skön latdag..låter toppen!

Passa på och njut av det vackra vädret..kramen

2008-04-23 @ 11:37:05
Postat av: Gunvor

Jaa du, här får man också följa efter solen till olika platser där den råkar vara. Du behöver nog en skön vilodag, så passa på o njut!Hoppas du får en bra dag idag också!
Många kramar skickar jag!

Postat av: Xena

Här skiner solen för fullt och det blir väl fortsatt trädgårdsarbete för mig idag. Varvat med städning av bil och forts trimning av voffen.

Ha en jätte fin dag.
XENA

2008-04-24 @ 10:47:49
URL: http://stollan.blogspot.com
Postat av: Paula

Va skönt att höra att ni får några fina vårdagar på Österlen!
Idag ska jag åka o hälsa på dottern i Falun, mannen ska dit o jobba, o sen åker vi söderut i morgon.
Flåt en senil finnkäring, har skrivit upp lösenord men
var ligger din låsta?
Kramar i massor!

2008-04-29 @ 09:51:35
URL: http://paulaz.se
Postat av: Gunvor

Ha det så gott ofira försiktigt..både Valborg o första Maj!Kramis!

2008-04-30 @ 21:03:15
URL: http://mammasbilder.blogg.se
Postat av: Ninni

Hoppas du haft en fin valborg..kram

2008-05-02 @ 09:15:41
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback