Skogsutflykt

106620-454

106620-455

106620-456

Har haft en bra dag på jobbet, en härlig utflykt har jag och 3-åringarna gjort i vår skog. Mina knän känns bättre nu. Men jag har fortfarande problem, får ont om jag anstränger mig för mycket. Det dröjer nog innan jag kan stå på knä. Gör jätteont bara jag nuddar knäna. Och sen känns det lite i axeln också.

Efter jobbet åkte jag till sjukgymnasten och sen till frissan. Sen in till Daniel och Erica för att ta hand om posten och vattna blommorna för sista gången. I morgon kommer dom hem. Dom kommer på eftermiddagen och Malena och killarna kommer i morgon kväll. Så skönt att dom alla kommer hem nu. Undrar om lilleman känner igen mormor? Ska bli spännande att se :-)

Nej nu ska jag ägna mig åt tv:n en stund. Ha det gott ♥

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att de dina kommer hem imorgon kväll.
Visst unnar man dem semester men det är så skönt att ha familjen på hemmaplan.
Vi haroxå haft en fin dag idag på jobbet /pimpim

2007-03-27 @ 21:37:16
Postat av: Pialill

Ljuvliga skogsbilder. Inte så dumt att strosa i skogen en vacker vårdag.
Kram....


Postat av: Åsa

Sköna skogsbilder!
Så du ska ner till Österlen och trampa skånsk mylla i påsk då!!
Härligt!
Ha det bra idag!
Kramen!

2007-03-28 @ 06:30:11
URL: http://solskuggan.se/sickan
Postat av: Anna

Jättefint! Tyckte det såg ut som skogen där du bor? Snart får mormor lite att stå i när barn barnen kommer hem ;))

2007-03-28 @ 07:11:54
URL: http://thisisme-anna.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej. En hälsning i vårsolen till dej...Tänker när jag ser dina våfflor att den dagen missade jag i år...lite snopet! Hoppas att du kryar på dej med värken, det där låter inte alls bra tycker jag... Anna Ps. I morgon kommer Ruff .ds

2007-03-28 @ 08:13:35
URL: http://annaspytt.blogg.se
Postat av: Zassi

Usch vad besvärligt med värken...

Men vilka ljuvliga skogsbilder du bjuder på!
Tror säkert han känner igen mormor så klart!! ;)

2007-03-28 @ 08:17:12
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Kaffebönan /Pialotta

Då längtar du till de dina kommer.. Förstår dej.
Knäna bättre va bra, då kan du snart gå utan strumpor o skor :-)
Skogen ger lugn och ro liksom havets brus.. Ha de gott i din lilla värld av blommor :-)
Kram
Ps. Men du börjar på O slutar på A eller var det D, nu blir jag förvirrad ds.

2007-03-28 @ 12:41:10
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Paula

Hej Nilla och tack för att du har mig som finsk favvo! Rodnar...Jag gillar också Mark, skulle jag träffa honom IRL så skulle jag också prata muminspråk med en gång, för det sitter ju i generna...
Stackars dig som gick o drattade omkull! Ajaj, typiskt, för man är så försiktig när det är halt ute men sen glömmer man bort att se sig för o lyfta ordentligt på fötterna. Kullerstenar är vackra på bild, o där kan dom stanna, haha
Piroger ska det bli, endera dagen! Jag är ju så bortskämd nu med att få maten serverad så jag har ingen inspiration alls att tillaga mat åt mig själv. Men i helgen när sambon är hemma ska vi äta gott.
Härligt att ni kommer iväg till Skåneland i påsk! Det är dig väl unnt! Hur långt har ni till havet? Gångavstånd eller?
Vi håller oss hemma i påsk, vi ska bara njuta av att sambon äntligen har ett jobb som gör att han kan vara ledig i helgerna. De senaste åren har han jobbat alla röda dagar på Konsum här...men nu så!
I slutet av april ska han på mässa i Falun. det är ju inte så långt ifrån, men dock 12 mil. drygt att pendla, så vi har hyrt ett rum på Främby Uddes camping! Dotter med familj bor ju där, men dom har inte utrymme att ha nattgäster. Men då kan vi ju umgås dagtid medan gubben jobbar...
Nä nu har jag skrivit en hel roman (som vanligt)
Hoppas du grejar att jobba de sista dagarna nu när du vet att du snart är ledig!/Kram

2007-03-28 @ 13:17:40
URL: http://paulaz.se
Postat av: Nilla

Va skönt att du får hem dina älsklingar imorgon, och såklart känner dom igen sin lilla mormor :)
Vi ska åka till Thailand för första gånen i december (har kanske skrivit det redan...)
Ska bli jättekul och spännande.
Lät skönt med en skogspromenad, vi har inte kunnat gå iväg så mycket denna vecka, flera av personalen som är borta eller på kurs, men vi har en härlig gård så vi trivs ganska bra ändå.
Kram från Nilla

2007-03-28 @ 16:19:20
URL: http://frutteline.blogg.se
Postat av: Ninni

Va mysigt det är att gå till skogen med de små..dom är som kalvar på grönbete!

Får du hem dina älsklingar snart..va mysigt! Klart att lillen kommer ihåg mormor...hua va bruna och otäcka dom ska vara när de kommer hem!

Kram, kram

2007-03-28 @ 19:42:26
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vad härligt att kunna vistas ute i skogen
(och dessutom på arbetstid ;) ),
när solen skiner!!

2007-03-31 @ 16:54:58
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback