Matvrak, latmask mm

snöar
Nu snöar det igen!

Melvin  1373
Tänk så skönt att vara katt och ligga på favoritplatsen då.

1374  1375
På fönsterbrädan med den goa värmen från elementet nedanför.

1376
Ni kan ju tänka er hur gardinen ser ut på "kattsidan" som ju inte syns innifrån rummet (tack och lov).

Melvin vårt stora matvrak. Han är en blandning mellan huskatt och Ragdoll. Han är helt "lealös" när man lyfter upp honom. Älskar mat. Så fort någon går upp för trappan till övervåningen så kommer han galopperande. Han tror att han ska få mat så fort någon rör sig i närheten av matskålen. Han har satt krokben för mig ett antal gånger för att han kastar sig fram till matskålen när jag går förbi den.

Fick ju inte till några inlägg i helgen så nu kastar jag det ena efter det andra till er. Kanske kommer det ett efter Saltön också. Har några klokheter som jag vill dela med mig av. Nu igen, säger ni väl :-)

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Zassi

Hihi.. vilken mysig kisse, vad han ser go' ut =)
En av våra katter är precis likadan, ett steg före och ett efter hela tiden! Hon tror att jag är till för att ge henne mat, släppa ut, släppa in, ge henne mat, släppa ut osv osv - som en loop.
Jag är liksom till för HENNE =)
Men det är underbara varelser!

Postat av: Carina

Svar på ditt inlägg på min blogg:
Ja visst serru, här har det knåpats på ny design. Hm, jag fick faktiskt lite hjälp av en annan bloggare. NÄmligen av Sara (http://herstory.blogg.se). Jätte duktig är hon!

2007-02-20 @ 14:20:20
URL: http://inha.blogg.se
Postat av: Gunvor

Jättemysig Kisse! Han ser ut att kunna njuta av livet hos dej. Jag är en riktig kattälskare. När jag blir gammal o bara ska vara hemma,då ska jag ha katt igen, kanske två t.om.

2007-02-20 @ 14:48:12
URL: http://mammasbilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback