Bokrea

bokrea

106620-364

Slutade tidigt i går. Fick öppna pga personalbrist, som vanligt hos oss. Så jag hann hem en stund efter jobbet och sen blev det sjukgymnastik. Och efter det hann jag med lite bokrea. Det var ganska utplockat redan. Jag hade tänkt skriva upp lite böcker som jag ville ha, men som vanligt inte kommit mig för. Så jag gick bara och tittade lite på måfå. Och det här blev resultatet.

I går kväll slappade jag bara, bloggen har ju varit mer än lovligt trög så det har inte blivit så mycket av vare sig inlägg eller kommentarer. Och min dator (den bärbara) är inte heller helt hundra. Så det blir lite si och så med bloggandet.

Nu har jag fått en utmaning som jag håller på att jobba med. Hinner jag så lägger jag ut den senare i kväll. Ha det gott alla.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Åsa

det är bra böcker......har läst dom!
Ha en skön kväll!
Kram!

Postat av: Paula

Ser inte titeln på Coelho. Har lät Alkemisten och Veronica bestämmer sig för att dö
Skam har jag läst, gillar Alvtegen
Ingemarsson är jag kanske den enda som inte har läst...
Den sista Wahlgren? har jag inte stiftat bekantskap med.
Jag har samlat på mig 10 böcker från biblan till min resa...haha, inte hinner jag arbetsträna!
Kram

2007-03-01 @ 11:15:10
URL: http://paulaz.se
Postat av: Anonym

Har läst de böcker du köpte ett bra val gjorde du enligt min mening.
Jag handlade reaböcker på nätet men de har inte kommit ännu. Min blogg är heltkonstig. Ha en trevlig kväll. /pimpim

2007-03-02 @ 22:08:05
Postat av: Carina

Kul att du lade ut en bild på de böcker du köpt! Ger bra tips på böcker som man (=jag) inte har läst alls. Du får göra små recensioner på böckerna när du har läst ut dem. :)

2007-03-03 @ 10:59:16
URL: http://inha.blogg.se
Postat av: Malena

Jag har hittills införskaffat sex böcker från bokrean. Fler kommer det att bli.
Jag tänkte också köpa Karin Whalbergboken.
Du hänger väl med på Hälsoutmaningen!
Kram M


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback