TRÖTT






http://www.roligaklipp.se/troett-kattunge,41.html


Kolla in kissarna ovan. Så känner jag mig nu.

Ja trött är bara förnamnet, SLUUUUUT är rätt ord för dagen. Orkar ingenting numer. Bara jobba, hem och rasta vovvarna och sen är det stopp. En förklaring är väl mitt dåliga järnvärde. Min doktor ringde i eftermiddags och dom nya proverna var ännu sämre än för 14 dagar sen. Men nu äter jag ju järntabletter sen en vecka tillbaka. Men än har det inte gjort någon verkan. Sen har jag så himla ont i kroppen just nu. (har ju fibromyalgi)

Har suttit och försökt få ihop en handlingslista, men det gick inte. Kan inte tänka en redig tanke. Och Kjelle var också trött när han kom hem. Han hade varit hos mina föräldrar och skickat iväg räkningar, och sen ville pappa till banken så det blev sent för Kjelle. Och han orkar inte så mycket han heller  nu. Trötta familjen :-)

Så nu är man och son i centrum och handlar något färdigt, vet ej vad det blir. Men allt som jag inte behöver göra själv är bra just nu.

Så i kväll blir det soffan, som vanligt numer. Och tittar gör jag på Insider på 3:an kl 22 i kväll.  "Den extrema hundaveln granskas."

Om jag är vaken :-)

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Anna

Tack för att du påminnde mig om Tv 3..ska kolla oxå!! Trött just nu,jo tack jag vet man går ju som en Zombie..hoppas du känner dig lite piggare efter helgen?? Ha det gott..

Postat av: Pia lotta

du jag tror det är väderförändring på gång nu och då känner jag alltid av den där "Fibban". Han kommer smygande och greppar tag i en och som du har jag det oxså just nu. Riktigt hemst var det igår, kunde bara "vara" i min ensamhet med Tilda (Datorn) som sällskap.
Såg oxså på Insider kollar alltid nästan det, då det är något som intresserar. Annars var det Vetenskapsprogrammet om Omega 3 som jag tyckte var intressant ikväll.
Äpplekaka med vaniljsås här.. Mums men farligt värre.. måste sluta upp med allt goddigo nu.. Har blivit en vana med chokelad och annat sött.
Natt i Kram

2006-09-29 @ 00:26:13
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Åsa

Morning!
Shit...jag glömde både Du är vad du äter,Efterlyst OCH insider igår!!
Mitt minne.........det har nog tagit semester!
Ha det bra!
Kram!

2006-09-29 @ 07:55:08
URL: http://solsickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback