På skogspromenad

Hjälp!!!!!

Robot i skogen

Det är inte var dag man träffar på en sån här typ i skogen. Han bara stod där efter stigen. Havanna skällde och morrade, backade, tog några steg framåt och backade igen. Han var alldeles för läskig. Men Greta som är lugnet själv, hon brydde sig inte ett dugg.

Havanna i skogen

Nej, matte nu fortsätter vi, tycker Havanna.

H & G i skogen

Här travar dom på framför mig. Nu ska vi hem matte :-)

Förutom läskiga robotar så hade vi en trevlig promenad i alla fall. Men jag var ganska slut efteråt (detta var i går eftermiddag). Hoppas att jag har mer ork i dag. För hundarna måste ju ut som vanligt. Och på eftermiddagen ska jag till min sjukgymnast. Och sen är det bara hem och hämta Oskar och tillbaka igen. För då ska han få akupunktur för sin migrän. Jag går på en Feldenkreits-grupp och den är kl. 14.00 och sonen slutar kl. 15.00 så vi kan inte samordna tiderna. Tyvärr. Så det är bara att flänga fram och tillbaka. Men det är det värt. Jag mår bra av min gymnastik och Oskar blir bättre och bättre i sin migrän. Sen om jag orkar så har Malena sminkparty i kväll. Inte för att jag brukar sminka mig så ofta. Orkar inte göra det tidigt på morgonen, och inte är det väl nån större idé heller när man jobbar med små barn och springer runt i skogen :-). Men det kan ju vara kul i alla fall. Och sen hade jag tänkt att jag skulle försöka ta mig till jobbet i morgon. Så jag ska försöka att ta det lugnt nu på förmiddagen, läsa och vila.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Paula

Heej! Det är ju så skoj att titta in här när du delar med dig av din vardag och foton o allt!
Jag blir tårögd varje gång jag ser flera generationer på kort, miste ju mamma o pappa så tidigt så jag blev äldst i släkten redan 1981...o tycker synd om min dotter som varken haft farmor/mormor sedan hon var 4
Du verkar ju inte vara riktigt i form, bra att du får gå hos sjukgymnasten! Jag har så ont nu så ingen skulle få nudda vid mig ens! Men allt går ju i perioder, bara att bita ihop, jag får ju iaf vila precis hur mycket jag vill till skillnad från dig! Hoppas du kan njuta av den underbara brittsommaren vi bjuds på!/Kram

Postat av: Ninni

Jaha du jobbar också med barn!

Nu undrar jag är det din son som har migrän, jag fattade rätt eller hur?
Min son har det också nämligen..låter ju strålande om akupunktur kan hjälpa!

2006-09-12 @ 17:53:03
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Monica

Hej! Provade Feldenkrais förra året och det var superbra! Kram Monica

2006-09-12 @ 18:30:55
URL: http://www.wikstrand.com
Postat av: Camilla

söt voff

2006-09-13 @ 01:10:53
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: Pia

Jo du verkar ha en fot i luften du oxså.. Men de där robottarna vad gjorde de mitt i skogen.. någon som skämtade eller??
Migrän är så himla jobbigt.. eller "bara" ordentlig huvudvärk. Då funkar inget ska jag säja.
ha de gott du på dina skogsstigar med vovvarna.. skönt med lite luft och motion kombinerat på stigarna..
Kram på sej

2006-09-13 @ 11:49:53
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Snurran

Sitter och hoppar från blogg till blogg...Hittade din..så mysig ! Tackar för stunden här och kommer gärna tillbaka !
Snurran

2006-09-13 @ 19:49:10
URL: http://snurran.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback