Lite om mig

En liten presentation kan ju vara på sin plats när man börjar om med ny blogg. Nilla (egentligen Gunilla) gift med Kjelle, tre barn, Daniel 28, Malena 26 och Oskar 15 år. Tre barnbarn som Malena är mamma till, William snart 6 år, Oliver 3,5 och Milton 3 veckor. Bor i radhus norr om Stockholm. Sommarhus på Österlen, där tillbringar vi semestern, en och annan vår & höstvecka, ibland påsk och nyår. Ett riktigt "Smultronställe". Jobbar 75% som barnskötare på en förskola. Har sjukersättning på 25% pga. Fibromyalgi "en sjukdom som inte syns men känns".

Min blogg kommer väl i stort sett handla om "mina dagar" med jobb, familj, barn och barnbarn, det som intresserar mig tex. böcker, mat & hälsa, hundar och utställningar, våra resor ner till Österlen mm. Det kommer förhoppningsvis att bli lite bilder också.

Jag blir glad för kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback