Gomorron

Min frukost

Min frukost i dag. Rågrut med rökt kalkon och kaffe i min vackra
Lena Linderholm-mugg. Och som pricken över i: ett glas med röd grapefruktjos med 25 st Esberitoxdroppar. Höstsnuvan är här. Och som vanligt så kommer den ju vid fel tidpunkt. Vi har föräldrafika och möte i dag. Dessutom vikarier som inte är riktigt varma i kläderna ännu. Så håll tummarna för att jag kan mota bort snuvan eller åtminstonde lindran den något. Börjar sent i dag men ska strax ge mig iväg. Tänkte dela med mig av ett ordspråk som jag sprang på häromdagen.

"Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre." / Nalle Phu

Ha en trevlig dag!

Jag blir glad för kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback