Födelsedag

Och vilken sådan :-)))

Upp kl 5.30, iväg till jobbet kl. 6.30. Ut och vandra i skogen med 13 småknottar, lunch och sen hopp i säng för de små. Saga för de större. Sen hem och rasta hundar. Till bankomaten och ta ut pengar, vidare till sjukgymnasten. På hemvägen en snabbis in på Coop. For runt som en skållad råtta. Tårta, kaffelängd, saft till barnbarnen och lite middagsmat. Hem och hämta Oskar, och sen samma vända igen. Akupunktur hos sjukgymnasten för honom. 

Sen fick jag i förbifarten veta att det var informationsmöte i skolan inför Gymnasievalet. Och innan dess hade jag lovat Malena att vara barnvakt för hon skulle också på föräldramöte, på dagis. Men då fick jag ringa återbud till henne. Oskar och hans skola går först.

Malena och killarna kom över en snabbis innan vi åkte på mötet. På med kaffehurran och fram med tårta och bullar. Fika och öppna present på 25 minuter. Har du sett halsbandet sa William innan jag hade fått av presentpappret :-) Ungar!

Sen iväg på mötet, som var jättebra. Syokonsulenten var mycket duktig och gav bra information. Men det kommer att bli fler möten. Både med föräldrar och elever. Inte lätt att veta vad man ska bli när man är 15 år.

Ja, ja. Sen for vi hem, och då kom Daniel & Erica med födelsedagsblomma och choklad. Så då blev det fika igen. Kommer väl inte att somna i brådrasket i kväll, eller också gör jag det. Av ren utmattning.

Födelsedag

Min fina födelsedagsblomma.

Födelsedagsblomma

Halsband

Och fina halsbandet.

Ja jösses vilken födelsedag. Och till råga på allt så hade gubben glömt bort min födelsedag  :-(  Inte första gången kan jag tala om.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Anna

Grattis säger jag i efterskott!! Hoppas du fick nånting av gubben sen?? Kraam..

Postat av: Åsa/SOLSICKAN

Grattis i efterhand!
Min gubbe glömmer alltid min födelsedag......han kan komma 1 månad innan med en blomma och säga du får denna nu ifall jag glömmer när det är dags!
Ha det bra!
Kram!

2006-09-27 @ 09:03:58
URL: http://solsickan.blogg.se
Postat av: Milla

Nämen Kjelle!!!! Så får man väl inte göra!

En stoooor grattiskram till dig Nilla!!!
(((KRAM)))

2006-09-27 @ 10:20:42
URL: http://elmida.se/wp
Postat av: Camilla

fint halsband!

2006-09-27 @ 11:21:55
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: Ninni

Grattis i efterskott...oops kom precis ihåg att min bror fyllde igår, oj då!!
Vilket fint halsband du fick, hoppas verkligen maken kom med present i efterskott, jag hade blivit skitsur, födelsedagar gillar jag, blir som ett barn när jag får paket!
/Kram

2006-09-27 @ 18:10:11
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Ninni

Upptäckte att jag gav dubbla budskap, jag glömmer min bror men vill inte bli bortglömd själv.
Men till protokollet, mina bröder är urusla på att komma ihåg födelesdagar...så det kan han ha, ha,ha!!

2006-09-27 @ 18:11:35
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: johannapannan

Åh grattis. Verkar ha varit en innehållsrik födelsedag. Tänk vad du hunnit mycket.
Gymnasievalet är svårt. Svårare nu än när man själv valde tycker jag det känns som när jag gör gymnasieguiden med mina elver. Hoppas att han hittar någonting som passar.

2006-09-27 @ 20:39:28
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: Nilla

Tack för gratulationer. Och nej, ingen present ännu. Han skyller på att han inte vet vad han ska köpa. Efter 30 år!!!! Karlar.....

2006-09-27 @ 20:48:06
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback