Barnbarnen

Här kommer lite bilder på barnbarnen. SÖTA! Eller hur. Mormors älsklingar.

I dag är jag tröööt!!! Vi satt uppe länge i går och pulade med hemsidan och bloggen. Men nu är jag nöjd. Bilderna på barnbarnen finns på hemsidan också, plus lite nya hundbilder och vårt hus.

Men hua, nu är det ju höst. Fy sjutton vad det blåser i dag. Det känns i hela kroppen att hösten är här. Det gör ont och knakar och brakar när man rör sig. Känner mig riktigt ruggig i dag. Ska ta och krypa ner under filten och läsa lite ur "Den nionde insikten" av James Redfield. Gillar hans böcker, men började bakifrån med "Shambalas hemlighet- Den elfte insikten", så nu börjar jag om från början. Mycket intressanta böcker. Man får lite att tänka på.

Nu börjar det lukta gott från köket, Kjelle fixar middag i dag också. Fiskpaket, med allt möjligt gott. Är riktigt hungrig nu.




Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Lillis

Idag blåser det som attan men regnet har bara småstänkt tack och lov, så nu gör jag ett försök med att vara uppkopplad. Det är fantastiskt vad man kan göra fina saker på datorn när man har kunskaper.

Känns lite ovant att gå in på denna sidan men snart nog så går väl även denna som en dans kan tro.

Ha det så gott/kram Lillis

2006-09-05 @ 13:49:14
Postat av: Paula

Grattis till nya bloggen! Jätteskoj att få se lite bilder också! Ska kika på hundbilderna på hemsan också!
Jo visst viner det om örona när jag beger sig ut, men jag bara älskar hösten! (bortsett från november kanske) Jag har ju så jobbigt med sommarvärmen, så nu kan jag äntligen andas! Och så är det ju svampplockningen...hysteriskt egentligen! Nu har jag lämpat av flera kilo färdigskivad Karl Johan till väninnan som har en torkolla, själv har jag knökfullt uppe på vinden. Så nu räcker det, för några dagar iaf, haha!
Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback