Milton & Trevlig fredagkväll

Milton

Se så stor man har blivit. Mormors lilla gull, sockergris, sötnos, gosgroda,
pussgurka mm mm.

Sovmorgon i dag, sen ute hela dagen på jobbet. Ja vi gick in och åt lunch, men sen ut igen. Har haft en härlig dag på jobbet, trots personalbrist. (kurs).  Vi har en liten en som har haft det lite jobbigt efter en lång sommarledighet. Har haft lite omskolning, och i dag så sträckte han ut armarna mot mig och hoppade över till min famn. Och sen vinkade vi till pappa, inte en tår. Man blir så lycklig :-) Vi har kämpat tillsammans med föräldrarna flera veckor nu. Men tar man det bara lugnt och väntar in, så går det bra. Eloge till föräldrarna som har gett honom denna extra tid.

Men nu är jag trött, som vanligt. Hundpromenix när jag kom hem. Och nu har vi ätit Pizza och tagit ett glas rött framför tv:n. Och mera tv blir det ju. Det vankas IDOL, jippi.

Ha en trevlig kväll & helg, så hörs vi......

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Anna

Härlig dag alltså? Va skönt..sen att den avslutas med ett glas rött & en pizza är ju inte helt fel...pöss på dig!!

Postat av: Åsa

Vilken liten sötnos!!!
Ha det bra !
Kram!

2006-10-07 @ 09:04:40
URL: http://solsickan.blogg.se
Postat av: pimpim11

Åh vilken söt lillprins en annan får vänta på sina barnbarn.
Men jag vill ju inte ha barnbarn för ens barn har ordnat ekonomi m.m.
Vilken underbar avslutning på veckan pizza och ett glas rött /pimpim11

2006-10-07 @ 09:09:28
URL: http://pimpim11.blogg.se
Postat av: Ninni

Vilken sötnos..vi får ju träffa våra barnbarn såå sällan...suck!
Bor ju så långt bort!

Va skönt med den lilla prinsen på jobbet...det känns härligt när det äntligen funkar!
/Kramen

2006-10-07 @ 10:18:30
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback