I love me :-)))))

Usch, klev upp 5.45 i morse. Det var alldeles svart ute. Fick ha helljuset på när jag körde. Men det är snart vår och sommar igen. Vi ska bara ta oss igenom November, sen är det jul och massor med ljus i vårt hus. Och sen kommer vi bara närmare och närmare våren. Vad possitiv jag är i dag va :-)

Efter jobbet var jag till sjukgymnasten som vanligt, hämtade sonen i skolan och sen hem och släppte av honom på parkeringen. Vidare till centrum. Hundaffären och Apoteket.

Och sen slank jag bara in på Gina Tricot. Kan bli så ibland. :-)))

Har ett par svarta jeans, som den här huvjackan passar perfekt till.

Huvtröja


T-shirt hela

Och sen den här t-shirten till det. Också Gina Tricot. Kunde inte låta bli :-)



T-shirt

Man måste älska sig själv för att kunna älska andra, tror jag att det heter. Och det är så sant så. Vi måste tycka om oss själva, med fel och brister. För det har vi alla. Jag är vid dryga 50 ganska nöjd med mig själv. Både till sätt och utseende. Kan numera vara ironisk mot mig själv inför andra. Det är gott att kunna skratta åt sig själv om man gör bort sig. Jag är väl inte världens snyggaste, men kan se mig i spegeln och säga, - du ser rätt bra ut i dag. Trots små tuttar och putmage. :-)))))

"Att gå vilse är ett sätt att lära sig hitta rätt."

Ha en bra kväll

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Love

Jag gillade munkjackan jättemycket, äntligen en med samma klädsmak som mej av alla dessa bloggar här ;)

Postat av: pimpim11

Mmmmm munkjackan var jättesnygg var köpte du den?
Kul t-shirt håller med dig man måste älska sig själv först. Och det tränar man sig på att göra varje dag och ändå är det så svårt. Ha det bra. =0)/pimpim

2006-10-17 @ 22:22:48
URL: http://pimpim11.blogg.se
Postat av: pimpim11

Jag tror nog att teckenstöd är samma sak som teckenkommunikation men jag vet ej.
Vi ska ha det som språkförstärkning men du har rätt man måste hela tiden hålla det vid liv. /pimpim

2006-10-17 @ 22:54:31
URL: http://pimpim11.blogg.se
Postat av: Paula

Din dator är dum med mig! Varje gång jag kommenterar dina inlägg så frågar den vackert om den ska komma ihåg mig! Jatack, säger jag och bugar och bockar...tror du den gör det? Nänä, varje gång får jag fylla i uppgifterna på nytt... Nåväl jag ger ju mig inte i första taget!
Härliga höstkläder du införskaffat! Jag har med åren också blivit ganska bra på att gilla den jag är och strunta i dom som inte gillar mig som jag är, haha! Det är väl den största fördelen med att bli äldre...den största nackdelen är väl detta med orken! Jag säger precis som du, jag VILL ! Vill träffa barnbarnen oftare, ta hit dom över några dagar o roa dem här, vill orka göra mera hemma, men räcker inte till....fast jag inte jobbar ens!
Just nu är det t.om skönt när gubben åkte o jag får pula här i min ensamhet ...behöver egentid också!
Sköt om dig/Kram

2006-10-17 @ 23:11:34
URL: http://paulaz.se
Postat av: Åsa

ja,man borde gilla sig själv bättre......jag måste jobba på det........oxå!
ha det bäst!
kramen!

2006-10-18 @ 08:11:38
URL: http://solsickan.blogg.se
Postat av: Anna

Ja man måste gilla sig själv först..he he..ha det gott!!

2006-10-18 @ 08:50:54
URL: http://ensammamammans.blogspot.com
Postat av: Åsa

Tittar in och önskar en skön kväll!
kram!

2006-10-18 @ 17:55:55
URL: http://solsickan.blogg.se
Postat av: Lena

klokord...

2006-10-19 @ 00:03:06
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: smulan

Absolut....kan man inte gilla sig själv först....kan man inte gilla resten, så man får lov att börja med sig själv.
En så'n tshirt skall jag skaffa mig.
*ler*
*kramiz å natti!

2006-10-22 @ 23:03:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback