Äppelpaj & Barnbarn

Oliver & Milton

Pysseldag. Lite hundvård igen. Men bara kamma och klippa klor. Kjelle klippte hela Maja, hon vill helst vara en korthårig Havanaise. Tycker inte om att bli kammad, men att bli klippt det går bra.

Sen har jag bläddrat i Gymnasieguiden igen och tittat på olika länkar på nätet.  Pratat lite med Oskar om valet. Vi tror att det börjar klarna lite. Men vi ska prata med studie - yrkesvägledaren också.

Åt lite kycklingsallad till lunch och sen gjorde Kjelle sin goda äppelpaj (som William älskar) och sen knallade vi ner till Malena, Jimmy och killarna med den varma pajen. Fikade och hade det mysigt med barnbarnen. William var hos en kompis, så vi gjorde en liten "matlåda" med äppelpaj & vaniljsås till honom.

När han väl kom hem så gick han rakt fram till mormor och gav mig en härlig kram. Gosungen.

William

Mums vad gott det var :-)

Och den lilla minsta han bara äter och växer. I dag log han lite mot mormor, underbart. Man blir alldeles varm inombords.

Men nu börjar jag få lite ångest, hur kan helgerna gå så fort. Det är underbart när fredagen kommer men innan man hinner blinka så är det måndag morgon igen. 

Ha en bra vecka alla.......

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh va gott det ser ut!! Kan tänka mig att han försvarar den där lådan för allt va den är värd!!!
Ha en bra jobbarvecka ..;)

Postat av: Åsa

Ville bara önska en godnatt!
Kram!

2006-10-08 @ 21:37:45
URL: http://solsickan.blogg.se
Postat av: Snurran

Mysigt...

2006-10-08 @ 21:57:48
Postat av: Pia lotta

Jovisst är det myspys att rå om dom där små..
Mina är stora nu, men lika kul att träffas och umgås. Det blir på ett annat sätt nu. Gymnasieval.. min Rasmus ska oxså välja. Han skulle nog gå in på "motor någonting"..
Tanken var sa han att ta över pappas bilskola senare.. :-) Lite ironiskt var det kanske..
Natti o suss gott

2006-10-08 @ 23:11:12
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Ninni

Han ser helnöjd ut!!

Ha en skön måndag, kram

2006-10-09 @ 07:37:20
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback