Dopet

Här kommer lite bilder från Miltons dop, förra söndagen 19/11, som utlovats. Dopet var i Eds kyrka i Upplands Väsby.

106620-185

Här är hela familjen med faddrarna Linda och Marcus.

1

Alla lägger en hand på Milton.

2

William häller upp vatten i dopfunten, med lite hjälp av pappa Jimmy.

3

Inte ett knyst från Milton när han blir döpt.

4

Han tyckte att det var helt ok.

5

Visst är han väl go, den lille.

6

Det här var ju jätteroligt.

7

Prästen gick runt så att alla fick hälsa på Milton.

8

Ja nu var det klart, och alla skötte sig exemplariskt. Prästen var väldigt trevlig. Han vände sig ofta till barnen och pratade med dem. Dopet är ju för barnen.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Åsa

Såg verkligen fint och mysigt ut!
Ha en skön kväll,hoppas du är frisk u!
Kram!

Postat av: Anna

Jag var oxå på dop den 19/11, i Göteborg. Jag och min man var/är faddrar åt lilla Maja som hon heter. Anna

2006-11-26 @ 20:39:22
URL: http://annaspytt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback