Lucia

Trodde att det skulle funka nu. Men inte då. Skulle lägga in en bild men det var tydligen för mycket begärt. Så jag provar med ett litet inlägg utan bild. Få se om blogg.se orkar med det. Har lyckats efter mycket möda och stort besvär skriva hos Ninni. Det som jag skrev hos Pia (kafferastren) för 20 minuter sedan, det står fortfarande och tuggar. Fick in kommentarer hos några i går kväll, men det var fruktansvärt segt. Ska försöka titta in hos några andra få se om det funkar. Provar i kväll igen. Då kanske jag har lite Luciabilder. Ska på Lucia i eftermiddag på Olivers dagis, ska bli trevligt. Och i morgon är det jobbardag, gruvar mig lite. Men det är ju bara två dagar. Men är lite rädd att det ska hoppa på någon elak dagisbacill nu när jag inte har så mycket motståndskraft efter 4 veckors förkylning och antibiotikakur. Laddar med Rosenrot och Esberitoxdroppar. Jag är ju inte bra än, har väl aldrig varit förkyld så länge nån gång tidigare. Men eftersom jag jobbar med barn och har barnbarn så blir det väl dubbel dos. Och är man sen trött och lite nedgången av värk (fibromyalgi) så gör det väl inte saken bättre precis. Men vad ska man göra när doktorerna är så snåla på sjukskrivning. Kunde ju fått hela veckan kan man tycka. Ska försöka byta till en privatläkare, bara jag blir piggare och orkar ta tag i den saken. Skulle ju egentligen göra det nu när jag är dålig, men jag orkar inte.

Ha en trevlig Lucia

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Gunvor

Hurra nu funkar det!!Jag har inte sett en Lucia på hela dan.Gubben har kört in ved och jag har varit i pannrummet o lagt upp i kast. Sen har jag bakat pepparkakor.Ha det bra o krya på dej!!

Postat av: anna

Ja jag förstår precis vad du menar!! man kan slita sitt hår..mitt publicerar väl ännu ..det till pia kafferasten..ha ha..
Ha en bra dag..ta hand om dig..kraam!

2006-12-14 @ 07:53:39
URL: http://ensammamammans.blogspot.com
Postat av: Ninni

Ja idag kan vi bara kommentera! Ja se till att inte dra på dig nån mer förkylning!
Ha det, kraaam

2006-12-14 @ 09:45:30
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Zassi

Piggapåkramar till dig idag!

2006-12-14 @ 10:28:55
URL: http://katterochpasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback