ÄNTLIGEN!!!!!

Nu är jag här igen, och Greta älsklingen är hemma.

Behövde en liten paus. Har varit så trött, och är fortfarande trött. Har sovit 10-12 timmar/natt. Vissa dagar har jag inte klivit ur sängen förrens klockan 11.30. Gamla människan :-)  Får man ligga och dra sig så länge i min aktningsvärda ålder. Jaaa, tänk att det får man. Är man så "gammal" som jag så gör man som man vill hi hi.

Vi har haft en skön jul. Trots att det fattades mycket på julbordet. Men det viktigaste var med, dvs barn, barnbarn och föräldrar.

Sen har jag bara slappat. Har försökt läsa lite men hjärnan funkar inte riktigt. Så det har mest blivit tv och film.

Oskar har varit sjuk i mellandagarna också. Riktigt dålig, han kräktes i 12 timmar på Annandagen. Sen var han ganska uttorkad och kände sig konstig dagen efter. Var riktigt orolig, men nu har han piggnat till.

Och i dag har vi varit tur & retur till Hälsingland. Greta blev SÅÅÅ glad när husse och matte kom. Hon hoppade, skuttade, skällde och gnällde. Sen släppte hon oss inte ur sikte, fick knappt gå på toaletten.  Och hennes små prinsar var bara för ljuvliga. Den ena blev hämtad samtidigt som vi var där. Och den andra blir hämtad i början på nästa vecka.
Greta hade inga som helst betänkligheter över att lämna valparna och följa med hem. Hon har gjort sitt, nu får de nya familjerna ta över. När vi kom hem gick hon rakt in och berättade för de andra hundarna att hon minsann hade blivit mamma. Och jag är mer än nånsin högst i rang, bara så ni vet det. 
Och sen intog hon sin gamla plats i flocken, och allt var som vanligt igen.

Och i morgon ska jag ta en runda hos alla mina vänner. Tack för att ni finns. Puss och Kram till er alla.

106620-228

106620-227

106620-226

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: pimpim11

Kul att du är tillbaka igen till bloggen.
Kräksjukan är inget roligt.
Min dotter hade ont i magen i en vecka innan jul .
Tillslut åkte vi till akuten men de visste inte vad det var men de sa att det inte var kräksjukan i alla fall.
Så jag blev lite orolig men inegn mer blev sjuk och nu är hon pigg.
De var lite rädda att det skulle vara blindtarmen som spöka.¨
Ett gott nytt år till dig från mig. /pimpim

Postat av: Gunvor

Välkommen tillbaks.
Ville bara önska GOTT NYTT ÅR !!

2006-12-31 @ 12:05:59
URL: http://mammasbilder.blogg.se
Postat av: Anna

Åhh välkommen tillbaka!! Vi har saknat dig!!!
Men vilka sötnosar..man vill ju stoppa in dom innanför jackan & smita...
Tacka 17 för att Greta ville slippa dom där huliganerna & komma hem till morsan & farsan & bli lite bortskämd..guud va kul!!
Önskar er ett GOTT NYTT ÅR *kram*...

2006-12-31 @ 13:28:21
URL: http://ensammamammans.blogspot.com
Postat av: Zassi

Åååh så underbara bilder!! :-)
Och välkomment tillbaka - vill passa på att önska dig ett riktigt Gott Nytt År! Bamsekramar till Dig och de dina!! //Z

2006-12-31 @ 15:11:15
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Milla

Å har Gräääääta kommit hem nu, äntligen!!!
Pojkarna är så fina så!!! *stolt farmor*
Önskar Er ett Gott Nytt År!!!!
KRAMIZ!!!

2006-12-31 @ 15:28:56
URL: http://elmida.se
Postat av: Åsa

Hej!
Har saknat dig!!!

Vilka gooosiga valpar!!!!

Gott Nytt År på dig!

Bamsekramen!!!!

2006-12-31 @ 17:51:53
URL: http://solsickan.blogg.se
Postat av: cleo

Gott nytt år!

2006-12-31 @ 20:33:20
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Pia lotta

Lilla Nilla nu kommer jag och önskar dej en riktig god kväll och ett gott Nytt År!
Låt champangen flöda..
Kram*

2006-12-31 @ 20:44:13
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback